Política de devolució i canvi
Devolucions
Espanya : tens 14 dies per retornar la teva comanda. Els articles s'han de no portar en el seu estat original. Envieu-nos un correu electrònic a sales@maians.es i organitzarem la recollida de la mercaderia amb transport GLS. En la nostra missió de continuar reduint la nostra petjada mediambiental, hem decidit cobrar una tarifa per les devolucions. La tarifa de devolució és de 3,25 euros.
Unió Europea : tens 14 dies per retornar la teva comanda. Els articles s'han de no portar en el seu estat original. Molt important , poseu-vos en contacte amb nosaltres per correu electrònic a sales@maians.es abans d'iniciar el procés de devolució.
Procés de retorn de la UE
1) Si us plau, prepareu el parell o parells que voleu retornar i enviar-los a l'adreça següent.
2) Assegureu-vos d'incloure el vostre nom i el vostre número de comanda de Maians amb el paquet retornat i utilitzeu l'embalatge original, inclosa la caixa de sabates.
3) També envieu-nos un correu electrònic amb el nom de l'empresa naviliera i el número de seguiment de l'enviament. Un cop rebem les sabates, presentarem el crèdit pel preu de compra de les sabates que es retornen.
Clients internacionals i fora de la Unió Europea : és molt complex tornar-nos a retornar aquí a Espanya un cop la mercaderia s'ha enviat fora de la Unió Europea. Preneu una nota molt especial abans de fer la vostra comanda. El cost de la devolució i els drets de reentrada sovint superen el preu de compra original de la mercaderia i els ha de pagar el client.
Intercanvis
Espanya : Els clients disposen d'un període de catorze dies per a l'intercanvi d'articles, sempre que es tornin sense portar i en el seu estat original. Seguiu els passos següents per completar un intercanvi.
1) Per iniciar un intercanvi de producte, poseu-vos en contacte amb nosaltres a sales@maians.es i proporcioneu els detalls del parell o parells que voleu tornar i el parell o parells que voleu rebre a canvi. Això hauria d'incloure l'estil, el color i la mida.
2) Confirmeu que l'adreça i el número de telèfon de contacte coincideixen amb la comanda original. Si és diferent, proporcioneu la nova adreça i el número de telèfon per al lliurament.
3) Demanem que el parell o parells que es retornen s'emboliquen a la caixa d'embalatge original i que les sabates es col·loquin a la caixa de sabates de la comanda original per ser lliurades al conductor del transport GLS tan bon punt arribi per lliurar el nou parell. .
4) Un cop s'hagin confirmat els punts anteriors, enviarem el parell d'intercanvi i rebràs una notificació de GLS per correu electrònic. Permetem un intercanvi gratuït per comanda.
Unió Europea : els clients disposen d'un període de catorze dies per a l'intercanvi d'articles, sempre que es tornin sense portar i en el seu estat original. Seguiu els passos següents per completar un intercanvi.
1) Per iniciar un intercanvi de productes, poseu - vos en contacte amb nosaltres primer a sales@maians.es i proporcioneu els detalls de la parella que voleu retornar i la parella que voleu rebre a canvi. Això hauria d'incloure l'estil, el color i la mida del nou parell/s. Si us plau, no envieu les sabates fins que no us hàgiu contactat.
2) Un cop us hàgiu contactat amb nosaltres, si us plau, prepareu el parell o parells que voleu retornar i enviar-los a l'adreça següent
3) Assegureu-vos que el vostre nom i el número de comanda de Maians estiguin inclosos quan torneu l'enviament i assegureu-vos d'utilitzar l'embalatge original, inclosa la caixa de sabates.
4) També envieu-nos un correu electrònic amb el nom de l'empresa naviliera i el número de seguiment de l'enviament.
Tan bon punt rebem aquesta informació per correu electrònic, prepararem l'enviament del parell d'intercanvi i us l'enviarem amb FEDEX economy. Maians pagarà el cost d'enviament de la nova parella que se t'enviarà per a l'intercanvi.
Qualsevol dubte, estem per ajudar-te, envia'ns un correu electrònic a sales@maians.es o truca'ns al +34937826962
Clients internacionals i fora de la Unió Europea : és molt complex tornar-nos a retornar aquí a Espanya un cop la mercaderia s'ha enviat fora de la Unió Europea. Preneu una nota molt especial abans de fer la vostra comanda. El cost de la devolució i els drets de reentrada sovint superen el preu de compra original de la mercaderia i els ha de pagar el client.